2017. január 8., vasárnap

Adj egy puszit! (InJun)

   Szereplők: Park Seungjun és Jeong Inseong
   Páros: InJun
   Banda: KNK
   Korhatár: nincsen
   Műfaj: fluff
   Megjegyzés: Egy videó adott ötletet XDDD (https://www.youtube.com/watch?v=QnIoZB5BpzU)

   - Lassan elkészül a vacsora! Megterítenél? - szóltam ki a konyhából, majd becsuktam a sütő ajtaját, miután megnéztem a tészta állagát. Leporoltam kezemet a nadrágomba, amit nyomokban liszt fedett és mentem a tűzhelyhez, hogy a szószt felmelegítsem a vacsorához. Nem voltam egy konyhatündér, de néha megerőltettem magamat, hogy valamit összeüssek hazaérkező páromnak.
   Mikor minden elkészült és már a tészta is tökéletes volt, kivettem a sütőből, majd az étkezőasztal felé vettem az irányt, hogy tálalhassam az ételt, de az asztal üres volt. Kikerekedett szemekkel meredtem a nappali felé, ahol a tévé még mindig ment és a Harry Potter ötödik részét nézte barátom, de ő magát nem láttam. Gyorsan visszamentem a konyhába, letettem a tálat, majd a nappaliba menjek, hogy utánajárhassak annak, miért sincsen megterítve az asztal, hogy együnk. Kissé felháborodva trappoltam be a helyiségbe, ahol csupán egy évvel idősebb barátom pihentette fáradt tagjait, de nem láttam sehol. Értetlenül kerültem meg a kanapét és mikor a tévének háttal voltam visszafogottan nevettem fel. Ilyen csodálatos látványban még sosem volt részem, de mindig elcsodálkozom akárhányszor valamilyen úton-módon meglep.
   Mosolyogva guggoltam le a karfához és csak figyeltem, amint szemeit pihentette. Gyönyörű volt, ahogy tincsei eltakarták homlokát, szemöldöke tökéletes ívet írt le. Orra szépen formált, ajkai pedig egyre hívogatóbbak voltak, hogy birtokomba vehessem őket. Teljesen elkápráztatott, pedig nem ez volt az első alkalom, hogy így láttam őt, de sosem tudtam betelni vele. Boldogan simítottam végig arcán óvatosan, nehogy felébresszem álmából, ami biztosan kellemes, mert olyan nyugodt volt arca. Órákig képes lennék csak figyelni, képtelenség, hogy megunjam. A lábánál lévő pokrócot megfogtam és óvatosan betakargattam szerelmemet, nehogy megfázzon. Még egyszer megsimogattam arcát, majd felálltam, hogy elpakoljam a vacsorát, mert nincsen szívem felébreszteni.
   Tettem két lépést, mire ujjak fonódtak csóklom köré. Automatikusan fordítottam vissza fejemet és néztem le alvó páromra, aki már nagyon nem aludt. Álmosan tekintett fel rám , ahogy szabad kezével szemét dörzsölgette.
   - Inseong.. - motyogta.
   - Felébresztettelek? - guggoltam le hozzá, miközben ujjainkat összefontam és rámosolyogtam.
   - Nem - ingatta fejét. Kezünket odahúzta szájához és ujjbegyeimet kezdte csókolgatni.
   - Éhes vagy még? - kérdeztem, tevékenységét figyelve.
   - Tényleg, vacsorát készítettél! - csapta homlokon magát. - Mennyit aludtam? Nagyon késő van már? - nézett sajnálkozóan.
   - Nincsen semmi baj - nevettem. - Körülbelül negyed órát aludhattál - simogattam meg arcát. - Éppen készültem elpakolni a dolgokat. Nem akartalak felébreszteni, olyan békésen aludtál.
   - Azt hittem, már átaludtam az egész vacsorát és hajnal van - sóhajt egy nagyot. - Akkor vacsorázzunk meg, aztán aludjunk. Veled akarok lefeküdni és ébredni - ült fel lassan, nekem meg lángba borult az arcom az utolsó mondatától, de gyorsan el akartam feledni, mert nem akartam a témáról beszélni.
   A konyhából kihoztam a vacsoránkat, amit eléggé gyorsan fogyasztottunk el. Seungjun már a fürdőben volt, hogy minél előbb ágyba tudjunk bújni, de annyira mocskosnak érezte magát, hogy még egy fürdésre rászánta magát. Amíg ő a fürdőben tevékenykedett, addig én elmosogattam a koszos tányérokat és elpakoltam mindent, mert semmi kedvem nem volt holnap reggel ezzel bajlódni. Amikor az utolsó tányért is a csöpögtetőre tettem készültem elzárni a csapot, mire két kar fonódott derekam köré. Hátra se kellett néznem, tudtam kihez is tartoznak. Mosolyogva zártam el a csapot, majd kissé hátradőltem, hogy teljesen hozzásimulhassak és élvezhessem érintését.
   - Köszönöm ezt a finom vacsorát - suttogta lágyan a fülembe a szavakat.
   - Sokkal tartozol nekem - nevettem fel. - Tudod, hogy mennyire rossz vagyok a konyhában..
   - Pedig ez isteni volt.
   - Nem kell hazudnod..
   - Nem hazudok! Tényleg az volt. Miért hazudnék?
   - Nem tudom.. - motyogtam. - Mindegy. Örülök, hogy ízlett - mosolyogtam el.
   - Mit adhatok érte cserébe?
   - Már megkaptam.
   - És mi az?
   - Te - vigyorogtam és még inkább karjaiba bújtam.
   - És másra nem vágysz? - közelített felém arcával, hogy a szemeimbe nézzen.
   - De! Adj egy puszit! - néztem rá, mire ajkai egyre közeledtek és végül megállapodtak arcomon. Melegség járta át a szívemet és nem is kívántam többet a mai napra.

8 megjegyzés:

  1. ÍÍÍÍÍÍÍ, ma már másodszorra akadt ki a cukiságmérőm :3 *orrvérzés* Említettem már, hogy imádom, ahogy írsz? Assz'em igen, de mondom megint, mert egyszerűen fenomenálisan édes volt. Amúgy is imádom az olyan történetet, amelyikben az érzések kapnak főszerepet, de ahogyan te ragadod meg őket, az valahogy különlegesebb, mint a többi - talán így sikerült jól megfogalmaznom. Egyszerűen szerelmesek leszek, miután elolvasom az írásaidat, csak azt nem tudom, hogy kibe vagy mibe. De mindig olyan vigyor terül el az arcomon utána, hogy még anyum is észreveszi. (Kivéve persze, hogyha olyan történetről van szó, ami szomorú, de még azokba is képes vagy olyan - akárcsak apró - részeket beleírni, amiktől mégis jóérzés tölt el :3 Lásd: A fénybe vezető út *w*)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Másodjára? :'D Ki tett még veled ilyet, mint én? :'D XDD Jajj nagyon cukorborsó vagy ^_^ Jajjj nem is tudom mit mondjak most, annyira meghatódtam <3 Imádom olvasni a véleményeidet és egyszerűen csak vigyorgok rajtuk *--* <3 Annyira köszönöm őket <3 <3
      Sajnálom ezt a fikarcnyi választ, de tényleg nem tudok többet írni :'D <3

      Törlés
    2. Hehe, hát ChanYeol, meg az új kutyuskája *w* ChanYeol haja pont olyan bungyur, mint a kutyi szőre *w* És örülök neki, hogy örömet tudok neked szerezni, pusztán ennyivel :3 <3

      Törlés
    3. Jajjj azt a képet én is láttam és majdnem elaléltam *---* <3 Olyan cukik *--------* <3 <3 <3 Te mindig örömet okozol neked :* <3

      Törlés
  2. Sáriii *-*
    Hát uramjézusteremtőm T-T
    Tudtam jól tegnap este, hogy ezt meg kell hagynom mára >< Sajnálom, hogy késett az ígért vélemény, de úgy éreztem, hogy jobb lesz ezt ma, és jól éreztem, mert nagyon felvidított egy szörnyű, sírós és depizős nap után *-* (Megmentetted magad egy SeKai angsttól :'D)
    Magáról a ficiről csak annyit tudok mondani, hogy borzasztóan édes *-* Imádom Seungjunt, néha olyan kis bolond, Inseong meg egy tünemény T-T Nagyon telibe találtad ezt a párost, és ennek köszönhetően Seungjun egyre közelebb van ahhoz, hogy megelőzze Heejunt :'3 Nem tudnám elégszer leírni, hogy mennyire cuki volt és mennyire imádtam *o* És az a kép a végén T-T Kérlek szépen küldd át nekem T-T Telefonról nem tudom lementeni :c
    Köszönöm szépen, hogy feldobtad az estémet ezzel a nagyon aranyos ficivel, és köszönöm, hogy olvashattam T-T ❤❤❤

    Xoxo, Ági ~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj drága, a véleményekkel nem kell sietni ;) <3 Rá ér ;) Fel tudtalak vidítani ezzel? *o* Ennek annyira örülök *o* <3
      Hehe, örülök, hogy sikerült eltalálnom a párost és a jellemüket, bár ezt csak egy videóból szűrtem le, na meg abból, hogy kicsit utánuk keretem :'D Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett :* <3
      Jajjj én köszönöm, hogy olvastad és, hogy írtál is hozzá :* <3 Nagyon köszönöm neked <3

      Törlés
    2. Olyan tüneményes vagy T-T ❤

      Törlés