2017. február 1., szerda

It's War (KyungRis)

   Szereplők: Song Kyungil és Wu Yifan
   Páros: KyungRis
   Banda: History és Exo
   Korhatár: nincs
   Műfaj: fluff, katona élet
   Megjegyzés: Ez a történet egy kérésre íródott :3 <3

   Feladó: S.K.
   Címzett: W.Y.
   Tárgy: Üzlet
   Utálom ezeket idióta címeket! Miért kell állandóan így kezdeni?
   Borzalmas vagy. (sóhajt)
   De lényegtelen. Mesélj! Mit csinálsz, míg én itt "raboskodom"?
   2017.01.28. 20:10

   Feladó: W.Y.
   Címzett: S.K.
   Tárgy: Virág
   Azért, hogy ne bukj le, hogy éppen szerelmesleveleket gyártasz hyung! (nevet)
   Milyen címet írnál akkor? Kicsimnek? Vagy mit?
   Dolgozom, szerinted mit csinálnék?
   Valamiből meg kell élnem, míg a pénzkereső nincs itthon.
   2017.01.29. 23:31

   Feladó: W.Y.
   Címzett: S.K.
   Tárgy: Virág 2
   Csak viccnek szántam a pénzkereső mondatot!! ;)
   2017.02.02. 12:21

   Feladó: S.K.
   Címzett: W.Y.
   Tárgy: Zöld
   Nem haragudtam meg, csak nem volt időm.
   Ennyire könnyen nem tudsz összetörni. (nevet)
   Válaszolva a többi kérdésedre, nem tudom milyen címeket adnék ezeknek a beszélgetéseknek.
   A Kicsimnek, azt szépen el is vetném, mert nem az én stílusom :D
   2017.02.03. 08:23

   Feladó: W.Y.
   Címzett: S.K.
   Tárgy: S
   Jó, csak aggódtam. Szokásod gyakrabban írni..
   Akkor maradunk az idióta címeinknél XD
   Pedig vártam, hogy az öreg megtörik :P
   2017.02.03. 10:32

   Feladó: S.K.
   Címzett: W.Y.
   Tárgy: W
   Nem ülhetek egész nap a gép előtt, mint egyesek..
   Tudod, hogy nem két percre jönnék fel és nem azért jöttem a katonasághoz, hogy a mobilom előtt gubbasszak.
   Kit nevezel te öregnek? Adok én neked, amit hazamegyek.
   2017.02.03. 12:32

   Feladó: W.Y.
   Címzett: S.K.
   Tárgy: K
   Tudom, csak jól esik, ha írsz.
   Már nagyon félek. Jah, nem. Járókerettel úgysem érsz utol.
   2017.02.03. 13:00

   Feladó: S.K.
   Címzett: W.Y.
   Tárgy: Y
   Reméltem, hogy ezt mondod.
   Még egy ilyen megszólalás és aztán lesz ne mulass otthon.
   2017.02.03. 13:30

   Feladó: W.Y.
   Címzett: S.K.
   Tárgy: Song
   A nagypapa próbál majd megbüntetni?
   2017.02.03. 13:35

   Percekig nem jött a válasz a férfi laptopjára, ami előtt gubbasztott egész nap, miközben a dolgozatokat javította a hétfői órájára. Nem törődve a nem érkező válasszal, tovább folytatta feladatát és teljesen elmerült benne, míg meg nem csörrent mobiltelefonja. A készülék az asztal sarkán helyezkedett el, nem tudja miként is került oda, de meg se nézve a hívót felveszi a mobilt.
   - Wu Yifan - szólal bele, miközben még mindig a dolgozatot nézte.
   - Itt meg a nagypapa - válaszolt egy ismerős hang a férfi számára.
   - Hogy tetszik lenni Song nagypapi? - kuncogott fel a fiatalabb, amint a székében kissé hátradőlt. Rég hallotta már az idősebb hangját és hiányzott neki.

2 megjegyzés:

  1. Sári
    Ezt
    Muszáj
    Folytatni T-T
    Kérlek~
    Annyira cuki lett *-*
    Köszönöm, hogy olvashattam ❤
    (Kérlek❤)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek sajna nem lesz folytatása... De majd írok velük ;)

      Törlés