2017. március 18., szombat

Első Díj! ~

Sziasztok!!
Hát nem hittem, hogy ez a nap is el fog jönni, de megtörtént ^_^ Nagyjából egy hete kapta ez oldal a díjat, aminek nagyon megörültem. Nem gondoltam volna, hogy valakitől ezt fogom kapni, de nagyon hálás vagyok neki ^_^




A szabályok a következőek

1. Ismertesd a szabályokat ✔
2. Nevezd meg és linkeld be azt, akitől a díjat kaptad ✔
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre ✔
4. Tegyél fel te magad is 10 kérdést ✔
5. Jelöld meg azokat a blogokat és tulajdonosaikat, akiknek tovább adod a díjat ✔

A díjat Rukától kaptuk és nagyon szépen köszönjük ^_^ 

Ruka kérdései:

1. Elképzelted már, milyen lenne megfilmesíteni egy-egy irományod, történeted?

   Huhh hát nem is egyszer képzeltem el ezt :D De leginkább a hosszú történeteimre gondoltam, de azért egy os-t is szívesen látnék a filmvásznon ;)

2. Mit gondolsz, melyek azok a csavarok, amiket nagyon sokan használnak a történetük érdekesebbé tételéhez? Melyiket tartod nagyon klisének, és melyiket még elfogadhatónak?

   Hát.. ez csúnya lesz és minden fantól elnézést kérek, de szerintem a BaekYeol és a smut az, amivel a leginkább fent akarják tartani az érdeklődést az írok. (Tisztelet a kivételnek természetesen.) Azt vettem észre, hogy mostanában nagyon sok BaekYeol történet íródott és ezeket a történeteket rengetegen olvassák, és megint gonosz leszek, de egy csomó közülük sablon sztori.. Én értem, cuki meg minden, én is imádom ezt a párost, de már a csapból is ők folynak. Hol van a KaiSoo (hozzáteszem nem szeretem a párost), hol a HunHan, TaoRis??? Hová tűntek ezek a párosok? SuChen!? Nem csak egy páros létezik. (Csak azért emeltem ki pont a BaekYeol-t, mert ezzel találkozom nap mint nap)
   A másik meg a smut.. Félreértés ne essék, én is írtam már smut-ot, de miért kell egy hosszabb történetbe rengeteg??? Miért?? Meg... miért a tizenhárom évesek írnak ilyet, meg úgy írják, mintha... Annyira abszurd néha az egész. Legalább olvassunk utána. Vannak bizonyos dolgok, amik nem történhetnek meg. (Tisztelet a kivételnek, akik nem összecsapják és reálisan írják le a meglévő aktust.)
   Ez a kettő, ami szerintem a leginkább dominál, jah meg az erőszak is szerintem. Nem szó szerint értendő, hanem ahol egy aktus nem megszokott, esetleg durvább..

3. Egy nap megérkezik hozzád egy borítékban a halálod dátuma. Kibontod, vagy inkább nem is törődsz vele?

   Isten ments, hogy kinyissam XDDD Elkezdeném visszaszámolni a napjaimat és végigparáznám az életemet XD

4. Melyik az a műfaj, amiben bármikor tudsz alkotni?

   Ohhh, hát nem okozok senkinek sem csalódást, ha azt mondom, hogy fluff ^_^ A ficijeim 98%-a ez a műfaj :'D

5. Szoktál zenét hallgatni miközben írsz?

   Mindig. Nincs olyan perc, amikor ne hallgatnék zenét. Jó, órákon, evés, alvás, meg családi élet élés közben nem, de amúgy mindig hallgatok valamit ^_^ Zene nélkül nem élek xD

6. Hová utaznál el legszívesebben?

   Ohh én Dél-Koreába mindenképpen, de amúgy bárhová, ahová elvisz a gép ^_^

7. Ha követsz egy blogot, szoktál kommentelni, vagy valamilyen formában nyomot hagyni az írónak?

   Valamilyen formátumban hagyok magam után egy kis nyomocskát, hogy lássa az író, nem csak a like és a többi gombot nyomjuk meg, hanem tényleg elolvassuk. Mostanában csak rövid vélemények születnek tőlem, de amikor tudom hosszabban kifejtem gondolataimat ^_^

8. Elgondolkodtál azon, hogy valamelyik történeted könyv formájában is napvilágot lásson? Ha igen, melyik lenne az?

   Igen, ezen sokszor gondolkodtam már. Úgy igazából, az összes történetemet kiadnám egyszer szívesen könyv formájában, de arra várhatok :')

9. Kapsz egy lehetőséget. Egy egész hetet tölthetsz egy általad választott személlyel/bandával. Kivel/kikkel töltenéd ezt a hetet?

   Ez csúnya kérdés Q_Q Hát... sok mindenkivel. Ha személlyel, akkor Hongbin, Junmyeon, Yifan, Kyungil, Leeteuk, Jin, Onew és Seongjun lenne. Ha banda akkor.. hát akik ezek a drágák benne vannak :')

10. Szoktál nézni koreai sorozatokat/doramákat?

   Igen, és imádom őket *-----* <3

Hát én most csúnya néni leszek, de már annyi mindenkinek adtam díjat és bevallom lusta is vagyok kérdéseket kitalálni, meg sosem sikerülnek úgy, ahogy én akarom :') Ne hari :') 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése